Erbjudande på damstrumpor

Kollade runt lite på damkläder online idag. Hittade ett erbjudande på dampstrumpor som innefattar 3 par damstrumpor för 1 kr. Är det så soft? Nej, det är riktigt dålig marknadsföring på internet.

Varför skriver dem inte bara vad det kostar istället? Jag skulle aldrig köpa något som kostar 1 kr. Det finns en hake bakom allt. Inget är gratis, alla är vi lika giriga och pengar är en bristvara. Men jag hittade iallafall ett par snygga leggings som jag ska ha på festen imornn. Svarta, glansiga och till bra pris.

Det blir två fester denna helg. Imornn är det en kollega som fyller 28. Festen på söndag är hos min styvmamma där det kommer vara ett 50-tals kläder tema. Då ska jag ha på mig lite snygga vintage smycken, samt lite annat antikt och gammalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0