SB12 för dig med dålig andedräkt

Vem vill ha dålig andedräkt? Det är nog ingen. Jag hade det ett tag men har äntligen hittat en bra lösning. Eller egentligen flera bra lösningar.

Varje morgon tar jag munskölj som heter SB12. Det hjälper faktiskt. Jag vet inte om man kan säga att man får en fräsch andedräkt i 12 timmar men absolut under hela arbetsdagen känner jag mig fräsch i munnen.

Utöver att ta munskölj så försöker jag att inte glömma tandborstningen. Borstar även tungan minst 1 gång per dag. Sedan försöker jag hålla mig borta från stark mat.

Har du dålig andedräkt? Testa SB12. Det hjälper faktiskt!

 

I februari är det alla hjärtans dag. Om du letar efter en alla hjärtans dag present så hittar du massor av presenttips på alla hjärtans dag presenter på presenterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0